2 weken Down Under - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Renske Maas - WaarBenJij.nu 2 weken Down Under - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Renske Maas - WaarBenJij.nu

Door: Renske

Blijf op de hoogte en volg Renske

27 September 2016 | Australië, Melbourne

Blog nummer 1! It's about time!

Geschreven vanuit een woonkamer dat als m'n eigen huis voelt met naast me een zieligkijkende hond die heel graag een wandeling wilt maken. 14graden en storm, ideaal weer om jullie eindelijk te laten weten hoe het hier gaat!

Na een reis van 23 uur, omringd door Chinezen, werd ik opgewacht door twee verre familieleden. Thijs & Rohan. De eerste vraag die ze me stelden was of ik er echt zeker van was dat ik geen midweekje bleef. Een half gevulde backpack kon niet genoeg zijn voor een vrouw..

Ik werd door iedereen heel leuk ontvangen en ben vooral de eerste dagen opgetrokken met Rohan en Jason, de achterneven. Melbourne city nu twee keer bezocht, leuke stad met veel parkjes, grote shoppingmalls en aardige mensen die je maar wat graag willen helpen. Iedereen hier is helemaal larisch van football waar aankomende vrijdag de finale van is. Die gaan we dan ook met z'n alleen in een pub bekijken. Thijs en Christine hebben me meegenomen naar een zoo met alleen maar Australische dieren. Zo leuk om eindelijk is een koala en wombat te zien van zo dichtbij

M'n kamer, met eigen badkamer